ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
Αρ. Φύλλου 2488
31 Δεκεμβρίου 2007
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Αριθμ. 1122371/11384/Β0012
Έννοια επιβράβευσης κατ΄ άρθρο 12 παρ. 14 Ν. 2328/1995, όπως ισχύει.
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ - ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ - ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις της παραγράφου 14 του άρθρου 12 του Ν. 2328/1995 (ΦΕΚ 159/τ.Α΄) "Νομικό καθεστώς της ιδιωτικής τηλεόρασης και της τοπικής ραδιοφωνίας, ρύθμιση θεμάτων ραδιοτηλεοπτικής αγοράς και άλλες διατάξεις", όπως ισχύουν ύστερα από την αντικατάστασή τους με το άρθρο 22 του Ν. 3592/2007 (ΦΕΚ 161/τ.Α΄),
2. Τις διατάξεις της παραγράφου 17 του άρθρου 12 του Ν. 2328/1995 όπως το άρθρο αυτό αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 1 του άρθρου 33 του Ν. 2429/1996 (ΦΕΚ 155/τ.Α΄),
3. Το γεγονός ότι έχουν ανακύψει ερωτήματα και αμφιβολίες από τους εμπλεκόμενους φορείς (μέσα μαζικής ενημέρωσης, διαφημιστές και διαφημιζόμενους) ως προς την ακριβή έννοια της επιβράβευσης και τη διάκρισή της από άλλες μορφές παροχών ή εκπτώσεων, με αποτέλεσμα να δημιουργείται κλίμα αβεβαιότητας στις μεταξύ τους συναλλαγές που δεν εξυπηρετεί το δικαιοπολιτικό στόχο της διαφάνειας και πρέπει, ως εκ τούτου, να αντιμετωπιστεί.
4. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του "Κώδικα νομοθεσίας για τη Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα", που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ/τος 63/2005 (ΦΕΚ 98 Α΄).
5. Τις διατάξεις του άρθρου 90 της κωδικοποιημένης νομοθεσίας για την κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα, που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.Δ. 63/2005 (ΦΕΚ 98/τ.Α΄) "Κωδικοποίηση της νομοθεσίας για την κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα".
6. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:
Η επιβράβευση έχει συγκεκριμένο εννοιολογικό περιεχόμενο, σαφώς οριοθετημένο από τις διατάξεις της παραγράφου 14 του άρθρου 12 του Ν. 2328/1995. Κατά την έννοια των διατάξεων αυτών, δεν συνιστά επιβράβευση η τυχόν έκπτωση, την οποία παρέχει το μέσο μαζικής ενημέρωσης στον διαφημιστή και η οποία συναρτάται με το ύψος της διαφημιστικής δαπάνης που πραγματοποίησε συγκεκριμένος πελάτης του διαφημιστή (διαφημιζόμενος) για τη διαφημιστική του προβολή, με τη διαμεσολάβηση του διαφημιστή, στο μέσο μαζικής ενημέρωσης.
Οι εκπτώσεις που παρέχονται από τις επιχειρήσεις μέσων ενημέρωσης, κατά τα πρώτα τρία έτη λειτουργίας τους, λόγω κύκλου εργασιών και τα κλιμάκια των οποίων έχουν νόμιμα γνωστοποιηθεί στις αρμόδιες Δ.Ο.Υ., δεν συναρτώνται με το ποσοστό μικτού κέρδους επί τους κόστους που πραγματοποιούν.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 24 Δεκεμβρίου 2007 |
---|
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ | ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ | ΦΑΝΗ ΠΑΛΛΗ - ΠΕΤΡΑΛΙΑ |
ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΡΟΥΣΣΟΠΟΥΛΟΣ |