ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
|
Αθήνα, 12 Σεπτεμβρίου 2014
|
ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ ΕΝΙΑΙΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΜΙΣΘΩΤΩΝ
|
Αρ. Πρωτ.: Υ40/09
|
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
|
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ Αριθμ.: 55
|
Δ/ΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΑΠΛ/ΣΗΣ ΔΙΑΔ/ΣΙΩΝ
|
|
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
|
|
ΘΕΜΑ:
Γραφεία Κοινωνικής Ασφάλισης Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ.
Σχετικό: Το με αριθμ. πρωτ. Υ40/1/09-01-2013 (εγκ. Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ. 02/2014) έγγραφο μας.
Σε συνέχεια του ανωτέρω σχετικού εγγράφου μας, σας ενημερώνουμε για τη σύσταση των παρακάτω Γραφείων Κοινωνικής Ασφάλισης Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ. που υλοποιήθηκε στο χρονικό διάστημα από 10 Ιανουαρίου 2014 έως σήμερα:
Σύσταση νέων Γραφείων Κοινωνικής Ασφάλισης Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ.
Α/Α
|
ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
|
ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
|
ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΗ
|
ΜΟΝΑΔΑ ΠΟΥ ΥΠΑΓΕΤΑΙ
|
ΦΥΛΛΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΦΕΚ)
|
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
|
ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
|
ΦΑΞ
|
1
|
ΚΙΣΣΑΜΟΥ
|
27/1/14
|
Υ00/5/15.01.1 4
|
ΠΕΡΙΦ/ΚΟ ΧΑΝΙΩΝ
|
ΦΕΚ84/Β΄/20.01.1 4
|
ΔΡΑΠΑΝΙΑΣ ΚΙΣΣΑΜΟΥ, 73400
|
28220-31989
|
28220-83105
|
2
|
ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ, Ν.ΡΕΘΥΜΝΟΥ
|
27/1/14
|
Υ10/9/15.01.1 4
|
ΤΟΠΙΚΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ
|
ΦΕΚ84/Β΄/20.01.1 4
|
ΠΕΡΑΜΑ ΡΕΘΥΜΝΟΥ, 74052
|
28343-40332
|
28343-40336
|
3
|
ΙΤΕΑΣ
|
28/1/14
|
Υ10/14/23.01. 14
|
ΤΟΠΙΚΟ ΑΜΦΙΣΣΑΣ
|
ΦΕΚ195/Β΄/03.02. 14
|
ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΟΥ 61, ΙΤΕΑ 33200
|
22650-32253
|
22650-322254
|
4
|
ΚΑΡΛΟΒΑΣΙΟΥ
|
11/2/14
|
Υ10/17/24.01. 14
|
ΤΟΠΙΚΟ ΣΑΜΟΥ
|
ΦΕΚ258/Β.07.02. 14
|
ΠΛ. ΔΗΜΑΡΧΟΥ, 83200 ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ
|
22733-50850
|
22733-50849
|
5
|
ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ
|
18/2/14
|
Υ00/14/14.02. 14
|
ΠΕΡΙΦ/ΚΟ ΡΟΔΟΥ
|
ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ
|
85102 ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ
|
22440-22222
|
22440-22222
|
6
|
ΚΑΡΠΑΘΟΥ
|
18/2/14
|
Υ00/10/12.02. 14
|
ΠΕΡΙΦ/ΚΟ ΡΟΔΟΥ
|
ΦΕΚ394/Β΄/19.02. 14
|
85700 ΚΑΡΠΑΘΟΣ
|
22450-22296
|
22450-22353
|
7
|
ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΥ
|
25/2/14
|
Υ10/25/12.02. 14
|
ΤΟΠΙΚΟ ΣΑΜΟΥ
|
ΦΕΚ394/Β΄/19.02. 14
|
83300 ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΣ
|
22750-22386
|
22750-24026
|
8
|
ΕΥΔΗΛΟΥ
|
25/2/14
|
Υ10/26/12.02. 14
|
ΤΟΠΙΚΟ ΣΑΜΟΥ
|
ΦΕΚ394/Β΄/19.02. 14
|
83302 ΕΥΔΗΛΟΣ
|
22750-31190
|
22750-31296
|
9
|
ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ
|
18/3/14
|
Υ00/22/12.03. 14
|
ΠΕΡΙΦ/ΚΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
|
ΦΕΚ641/Β΄/14.03. 14
|
ΕΘΝ. ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ20, 70300 ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙ
|
22440-22222
|
22440-22222
|
10
|
ΣΚΙΑΘΟΥ
|
1/4/14
|
Υ00/23/12.03. 14
|
ΠΕΡΙΦ/ΚΟ ΒΟΛΟΥ
|
ΦΕΚ710/Β΄/20.03. 14
|
37002 ΣΚΙΑΘΟΣ
|
24270-24284
|
24270-22035
|
11
|
ΚΑΡΥΣΤΟΥ
|
15/4/14
|
Υ10/36/11.03. 14
|
ΤΟΠΙΚΟ ΡΑΦΗΝΑΣ
|
ΦΕΚ677/Β΄/19.03. 14
|
ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΜΕΡΙΚΗΣ, ΛΕΩΦ. ΚΑΡΥΣΤΟΥ ΧΑΛΚΙΔΟΣ 34001 ΚΑΡΥΣΤΟΣ
|
22240-22222 22240-26222
|
22240-27122
|
12
|
ΑΙΓΙΝΑΣ
|
15/4/14
|
Υ00/38/01.04. 14
|
ΠΕΡΙΦ/ΚΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
|
ΦΕΚ 893/Β΄/10.04.14
|
ΟΙΩΝΗΣ 5, 18010 ΑΙΓΙΝΑ
|
22970-24314, 22227, 28793
|
22970-22214
|
13
|
ΣΚΟΠΕΛΟΥ
|
22/04/14
|
Υ00/34/31.03. 14
|
ΠΕΡΙΦ/ΚΟ ΒΟΛΟΥ
|
ΦΕΚ 896/Β΄/10.04.14
|
ΣΚΟΠΕΛΟΣ 37003
|
24240-22972
|
24240-22594
|
14
|
ΠΟΡΟΥ
|
29/04/14
|
Υ00/43/15.04. 14
|
ΠΕΡΙΦ/ΚΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
|
ΦΕΚ1079/Β΄/30.0 4.14
|
ΠΟΡΟΣ 18020
|
22980-25200
|
229800-22245
|
15
|
Ν. ΜΗΧΑΝΙΩΝΑΣ
|
06/05/14
|
Υ10/48/07.04. 14
|
ΤΟΠΙΚΟ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ
|
ΦΕΚ982/Β΄/17.04. 14
|
Κ. ΒΑΡΝΑΛΗ 2, 57004 Ν. ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ
|
23923-30380
|
23923-30337
|
16
|
ΣΠΕΤΣΩΝ
|
06/05/14
|
Υ00/46/23.04. 14
|
ΠΕΡΙΦ/ΚΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
|
ΦΕΚ1154/Β΄/06.0 5.14
|
ΣΠΕΤΣΕΣ 18050
|
22980-72362, 75320
|
22980-73606
|
17
|
ΚΑΛΛΟΝΗΣ
|
13/05/14
|
Υ00/52/30.04. 14
|
ΠΕΡΙΦ/ΚΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
|
ΦΕΚ1224/Β΄14.05 .14
|
ΚΑΛΛΟΝΗ 81107
|
22533-50214 22533-50230
|
22533-50239
|
18
|
ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ
|
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΣΘΕΙ ΑΚΟΜΗ
|
Υ00/52/30.04. 14
|
ΤΟΠΙΚΟ ΙΣΤΙΑΙΑΣ
|
ΦΕΚ1224/Β΄/14.0 5.14
|
-
|
-
|
-
|
19
|
ΜΕΤΣΟΒΟΥ
|
05/09/14
|
Υ00/55/06.05. 14
|
ΠΕΡΙΦ/ΚΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
|
ΦΕΚ1269/Β΄/20.0 5.14
|
Ν.Χ. ΑΒΕΡΩΦ 2, 44200 ΜΕΤΣΟΒΟ
|
26563-60304
|
26563-60304
|
20
|
ΤΗΝΟΥ
|
16/09/14
|
Υ10/75/04.06. 14
|
ΤΟΠΙΚΟ ΘΗΡΑΣ
|
ΦΕΚ1591/Β΄/17.0 6.14
|
Ι. ΚΟΤΣΩΝΗ 6, 84200 ΤΗΝΟΣ
|
22830-22270
|
22830-24882
|
21
|
ΜΟΙΡΩΝ
|
17/6/14
|
Υ00/68/04.06. 14
|
ΠΕΡΙΦ/ΚΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
|
ΦΕΚ1591/Β΄/17.0 6.14
|
25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ & ΛΟΓΓΙΟΥ 11, 70400 ΜΟΙΡΕΣ
|
28920-29260 ΈΩΣ 29269
|
28920-22296
|
22
|
ΠΑΤΜΟΥ
|
24/06/14
|
Υ10/62/30.05. 14
|
ΤΟΠΙΚΟ ΛΕΡΟΥ
|
ΦΕΚ1576/Β΄/16.0 6.14
|
ΣΚΑΛΑ, ΠΑΤΜΟΣ 85500
|
2247031796
|
2247031950
|
23
|
ΑΝΔΡΟΥ
|
24/06/14
|
Υ10/83/19.06. 14
|
ΤΟΠΙΚΟ ΡΑΦΗΝΑΣ
|
ΦΕΚ1836/Β΄/07.0 7.14
|
84500 ΑΝΔΡΟΣ
|
22820-22695
|
22820-022642
|
Σας υπενθυμίζουμε ότι με νεώτερα έγγραφα μας, θα ενημερώνεστε για κάθε Γραφείο Κοινωνικής Ασφάλισης του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ που στο μέλλον θα συστήνεται.
Θέματα Προσωπικού
Οι Προϊστάμενοι Διευθύνσεων των Υποκαταστημάτων πρέπει με απόφαση να τοποθετούν τους υπαλλήλους των Γραφείων Κοινωνικής Ασφάλισης σε υφιστάμενα Τμήματα του Υποκαταστήματός τους.
Εάν οι υπάλληλοι: α) υπηρετούν αποκλειστικά σε Γραφείο Κοινωνικής Ασφάλισης, συνιστάται η τοποθέτησή τους στο Τμήμα Διοικητικού του Υποκαταστήματος και ελλείψει, σε υφιστάμενα Τμήματα του Υποκαταστήματος και β) όταν οι υπάλληλοι, απασχολούνται περιοδικά σε Γραφείο Κοινωνικής Ασφάλισης, τότε θα πρέπει να είναι τοποθετημένοι στο Τμήμα του Υποκαταστήματος, στο οποίο παρέχουν κύρια τις υπηρεσίες τους.
Οι αποφάσεις τοποθέτησης των υπαλλήλων θα πρέπει να αποστέλλονται στη Διεύθυνση Διοικητικού Προσωπικού.
Στα πλαίσια της εύρυθμης λειτουργίας των Υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης των πολιτών οι Προϊστάμενοι Διευθύνσεων των Υποκαταστημάτων δύναται να αναθέσουν στους υπαλλήλους των Γραφείων Κοινωνικής Ασφάλισης πρόσθετα, εργασίες του Υποκαταστήματος.
Εργασίες μέσω Ηλεκτρονικών Διαδικασιών (για τα ΓΚΑ που στεγάζονται σε χώρους των Δημων/γρηση ΣΥΖΕΥΞΙΣ) :
Σήμερα έχουν τεθεί σε παραγωγική λειτουργία οι ακόλουθες εργασίες μέσω ηλεκτρονικών διαδικασιών:
ΤΟΜΕΑΣ ΜΗΤΡΩΟΥ:
1. Διαχείριση οθόνης αναζήτησης ασφαλισμένου.
2. Απογραφή ασφαλισμένων.
3. Μεταβολή των μεταβλητών στοιχείων του μητρώου ασφαλισμένων.
4. Θεώρηση βιβλιαρίου υγείας για τις περιπτώσεις που η ασφαλιστική ικανότητα αποδίδεται αυτόματα από το ηλεκτρονική σύστημα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (εκτύπωση σε Α4).
5. Χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας για μακροχρόνια ανέργους του ΟΑΕΔ.
6. Αίτηση για έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασθενείας ΕΚΑΑ.
7. Χορήγηση κωδικού χρήστη (κλειδάριθμου) σε ασφαλισμένους του ΙΚΑ- ΕΤΑΜ.
ΤΟΜΕΑΣ ΕΣΟΔΩΝ:
8. Εκτύπωση του Αποσπάσματος Ατομικού Λογαριασμού Ασφάλισης (Α.Α.Λ.Α.) (Τομέας Εσόδων) και
9. Διαχείριση Λογαριασμού Χρήστη (Οθόνη Διαχείριση Ασφάλειας, αλλαγή συνθηματικού «Password»).
Σύντομα εκτιμάται ότι θα υλοποιηθούν και οι υπόλοιπες εργασίες μέσω ηλεκτρονικών διαδικασιών που δεν έχουν μέχρι σήμερα τεθεί σε λειτουργία (όπως αυτές αναφέρονται στην αριθμ. 090/11/20.3.13 απόφαση Διοικητή του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, ΦΕΚ 780/τ. Β/4.4.2013, Εγκύκλιος ΙΚΑ-ΕΤΑΜ20/2013).
Οι λειτουργίες που εκκρεμούν είναι :
Σχετικά με τον τομέα εσόδων
1. Παραλαβή κάθε αίτησης σχετικής με την υπαγωγή στην ασφάλιση, την συνέχισή της, την αναγνώριση οιουδήποτε χρόνου που διανύθηκε στην ασφάλιση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, καθώς και την προαιρετική ασφάλιση στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και ΕΤΕΑ.
2. Εκτύπωση βεβαιώσεων Ασφαλιστικής Ενημερότητας, για τις περιπτώσεις που δεν απαιτούνται ενέργειες από το Υποκατάστημα. Εξαιρούνται οι βεβαιώσεις Ασφαλιστικής Ενημερότητας για τα δημόσια έργα καθώς και για τα ιδιωτικά τεχνικά έργα.
3. Ενημέρωση των οφειλετών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ για το ύψος της οφειλής, μέσω της καρτέλας καθυστερούμενων οφειλών και εκτύπωση πίνακα χρεών.
Σχετικά με τον τομέα Παροχών Ασθενείας
1. Παραλαβή δικαιολογητικών μέσω της ειδικής οθόνης.
2. Παραλαβή δικαιολογητικών και καταχώρηση μέσω της ειδικής οθόνης του αιτήματος για το πρόγραμμα κατ΄ οίκον φροντίδας συνταξιούχων.
Σχετικά με τον τομέα Συντάξεων
1. Παραλαβή αιτημάτων συνταξιοδότησης μέσω της ειδικής οθόνης «Εισερχόμενο Πρωτόκολλο».
2. Διαβίβαση αιτημάτων συνταξιοδότησης στα αρμόδια υποκαταστήματα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ μέσω της ειδικής οθόνης «Εξερχόμενο Πρωτόκολλο».
3. Παροχή πληροφοριών για την πορεία του συνταξιοδοτικού αιτήματος μέσω της «καρτέλας ασφαλισμένου».
4. Πληροφόρηση των ασφαλισμένων για τον χρόνο θεμελίωσης του συνταξιοδοτικού δικαιώματος μέσω του λογισμικού των απονομών συντάξεων.
5. Εκτύπωση του τριμηνιαίου εκκαθαριστικού συντάξεων και πληροφόρηση των συνταξιούχων για το ύψος του βασικού ποσού σύνταξης, το ύψος των κρατήσεων και τον παρακρατηθέντα φόρο.
6. Εκτύπωση βεβαίωσης φόρου.
Σχετικά με τον τομέα Διοικητικού
1. Παραλαβή δικαιολογητικών για τα ΚΕΠΑ μέσω της ειδικής οθόνης.
2. Παρακολούθηση της πορείας αίτησης για ΚΕΠΑ μέσω της «καρτέλας ασφαλισμένου ΚΕΠΑ».
Στα Γραφεία Κοινωνικής Ασφάλισης που προσωρινά παραμένουν σε χώρους του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και η λειτουργία τους βασίζεται στη διασύνδεση με την Κεντρική Υπολογιστική Υποδομή του ΟΠΣ-ΙΚΑ, έχουν τεθεί σε λειτουργία όλες οι λειτουργίες μέσω διαδικτύου που συμπεριλαμβάνονται στην με αριθμ. πρωτ. 090/11/20.03.2013 απόφαση Διοικητή ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.
Η Διοίκηση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ ενθαρρύνει τους υπαλλήλους των Γραφείων Κοινωνικής Ασφάλισης να αποστείλουν γραπτώς στη Διεύθυνση Οργάνωσης & Απλούστευσης Διαδικασιών (φαξ: 210-5222994), προτάσεις για τη βελτίωση της λειτουργίας τους μέσα στα πλαίσια της διάρθρωσης και αρχιτεκτονικής τους.
Για θέματα σχετικά με τα Γραφεία Κοινωνικής Ασφάλισης μπορείτε να επικοινωνείτε
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
|
ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
|
ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
|
Διεύθυνση Οργάνωσης & Απλούστευσης Διαδικασιών
Fax: 210-52.22.994
|
1. Καπακουλάκη Λία
|
Τηλ. 210-52.26.226
|
|
2. Καραΐσκου Ελίζα
|
Τηλ. 210-52.26.226
|
|
3. Μερεμετίδη Ιωάννα
|
Τηλ. 210-52.35.659
|
Γραφείο `Αμεσης Βοήθειας
(Διοίκηση Έργων Εκσυγχρονισμού ΟΠΣ ΙΚΑ, Πατησίων 12, 7ος Όροφος)
|
Help Desk
|
Τηλ: 210-38.91.280 Fax: 210-38.27.053
|
Computer Room
(Διοίκηση Έργων Εκσυγχρονισμού ΟΠΣ-ΙΚΑ, Παπαδιαμαντοπούλου 87)
|
Αποστολή αιτήσεων για την ενεργοποίηση/ απενεργοποίηση ρόλων
|
Fax: 210-77.88.630
|
Παρακαλούνται οι Προϊστάμενοι των Διευθύνσεων των Υποκαταστημάτων να προβούν σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες αρμοδιότητάς τους.
Είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση και πληροφορία.
ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ
|
Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ
|
Η Προϊσταμένη
|
ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
|
του Τμήματος Γραμματειακής Υποστήριξης & Διοικητικής Μέριμνας
|
ΑΝΤΩΝΙΑ
|